Auto-startování | Odpovědi.cz
proč startovat se spojkou
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaký na to máte názor. Jestli je lepší startovat se sešlápnutou spojkou nebo bez. Já startuju vždycky se sešlápnutou, učí se to tak i v autoškole třeba. A další věc, jestli může autu škodit, když s ním jezdí víc lidí a někdo startuje se sešlápnutou spojkou a někdo b
Startování TSI se spojkou nebo bez ? - Stránky 5
proč startovat se spojkou
toranaga> asi tak, proč by to tam nenapsali když by to bylo pro stroj lepší že. v tom manuálu (o stránku vedle) mimochodem píšou, že motorku lze nastartovat i při zařazený rychlosti se zmáčknutou spojkou, je to ale alternativa. doporučený postup je jasný a má se, dle manuálu, vždy dodržovat.
startování - se spojkou - Pokec - Peugeot Club Amis …
proč startovat se spojkou
Než budete startovat, musíte zkontrolovat, že je zařazený neutrál. Ten poznáte tak, že: je páka převodovky v neutrální poloze. V neutrální poloze je řadicí páka tehdy, když působí na dotyk volně a lze s ní jednoduše pohybovat do stran. Pokud neutrál zařazený není, můžete to napravit tak, že úplně vymáčknete spojku a posunete řadicí páku do prostřední (neu
Startování se spojkou, nebo bez? a proč? :: …
Pokud se motor zaplavil, stiskněte plynový pedál až na podlahu a začněte startovat. Plně sešlápnutý pedál vpustí do motoru více vzduchu, který pak vysuší nadbytečné palivo. Motorem budete muset pro nastartování točit déle, než je běžné. Po nastartování plyn pusťte. 3. Pokud se motor auta netočí a nestartuje, zvažte použití startovacích kabelů, nebo výměnu
Výkonné motory je lepšie štartovať bez spojky - …
proč startovat se spojkou
Stránka 5 - Zdravím, jak startujete své tsi miláčky ? Nás učili vždy se spojkou, dnes jsem se nad tím ale zamýšlel a zajmalo by mě proč startovat i dnešní nové auta se spojkou. Vlastním auto s 1.2 TSi 77kw motorem, je dobré sešlapovat spojku při startu nebo ne? jak startujete vy ?
Startovanie so spojkou - AutoRevue.cz
Je lepší startovat s neutrálem, nebo se zařazenou rychlostí a spojkou? (5 odpovědí) Proč se musí akumulátor z auta někdy nabíjet zvlášť, když se za jízdy nabíjí sám? (5 odpovědí) Jak nastartovat auto? (8 odpovědí) Jak se startuje auto? Popis, děkuji (4 odpovědi)
Starovat s vyšlápnutou spojkou? - Poradte.cz
proč startovat se spojkou
Kdy se používá spojka u auta? (2 odpovědi) Je lepší startovat s neutrálem, nebo se zařazenou rychlostí a spojkou? (5 odpovědí) Proč se "moderní" auta nesmí startovat roztlačováním? (5 odpovědí) Kdy používat ruční brzdu v automobilu? (5 odpovědí) Co udělat, když při jízdě z kopce vypne motor auta?
Startování se spojkou nebo bez? - Poradna …
Zajímalo by mne, jak správně startovat? Pokud mám zařazen neutrál, se sešlápnutou spojkou, či bez a proč? Mám Felicii 1. 6MPI.
Škodí autu startování bez spojky? | Odpovědi.cz
bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou . na motorce stejně při startu aji se zmáčklou spojkou dochází k unášení lamel, takže si nepomůžeš..
Startování se spojkou nebo bez - Motor - ŠKODA …
Já sem někde četl, že bez spojky by se mělo startovat jen u dieslu
Startování s vyšlápnutou spojkou? - poradna.net
Tak tam jsem se dočetl, že do roku výroby xxx bylo lepší startovat se sešlápnutou spojkou, a od toho roku bez sešlápnuté spojky (nebo obráceně). Prý to souviselo s překonstruováním spojky. Souhlasím (+0) Nesouhlasím (-0) Odpovědět miroslav @Yarda, 05.02.2014 00:07 #7. Je to možné,první Wartburgy neměly vypínací valivé ložisko,ale grafitový kroužek. Souhlasím (+0
Startování se spojkou, ANO či NE? - Stránky 4 - …
proč startovat se spojkou
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaký na to máte názor. Jestli je lepší startovat se sešlápnutou spojkou nebo bez. Já startuju vždycky se sešlápnutou, učí se to tak i v autoškole třeba. A další věc, jestli může autu škodit, když s ním jezdí víc lidí a někdo startuje se sešlápnutou spojkou a někdo b
Startování se spojkou - Poradte.cz
Jedinou možnosťou ako štartéru uľaviť bolo spojkou motor od prevodovky odpojiť. Konštrukcia dnešných motorov však poskočila a hodný kus ďalej. Ich štartéry sú kŕmené prúdom z výkonných elektrických sietí a prevodové aj motorové oleje dávno stratili svoju pôvodnú viskozitu. Procedúra stláčania spojky preto už nie je z technického hľadiska odôvodnená. So
Jestliže řešíš některou z těchto oblastí,
kontaktuj mě ZDE
a napiš mi více o Tvé situaci. Následně Tě zkontaktuji s návrhem dalšího postupu.